23.49

Jag är riktigt konstig...
Varför det alltid in komplikationer? varför kan jag inte bara nöja mig?

Jag vet vad jag vill ha, sedan så kommer något som verkar passa bättre, blir så osäker på mig själv.. 6 vs 1. svårt val...

Längtar hem till mina föräldrar, krama mamma, prata med pappa..

Mitt liv är verkligen bra nu när Pernille slutat, eller iaf mitt arbetsliv, visst, det är fortf holmen som är ganska tråkigt, men det känns verkligen Bra att susanne har börjat jobba där också. Tror det kommer få mig att växa och bry mig mer än vad jag gjort senaste månaden. Vill verkligen att holmen ska få ett bra avslut.

ska sova nu, upp tidigt och jobba igen :)

Målet med kafét imorgon : göra rent potatisugnen.
och att försöka att inte smsa för mkt.

xoxo.

- Jag gillar verkligen kvällspromenader, även om man typ fryser rumpan av sig.. men med rätt sällskap så blir allt nästan picture perfect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0