15.21

Jag ber så hemskt mycket om ursækt før min tystnad, livet har åkt fullfart framåt och jag har inte haft tid att gøra något annat æn njuta.. Eller førsøka njuta i vartfall. Det ær så mycket som sker, speciellt emotionellt.


Detta har skett senaste veckorna

Lørdag den 1 Maj. Træffa en kille -Joachim- på krogen.
Måndag den 3 Maj Blev erbjuden jobbet som daglig ledare på holmen  
Fredag den 7 Maj sov Joachim hos mig, gick i sømnen och kissade ner mitt golv och min sæng. 
Måndag den 10 Maj Tatuerade mig och dagligledarerbjudandet drogs tillbaka eftersom jag råkade sjukanmæla mig. - dont ask.
Onsdag den 12 Maj var det personalfest och jag træffade Anders før andra gången, och hans tvillingbror - 2 mot 1 ær inte rætt! Det var awkward, och han ska gifta sig om en månad. 
Lørdag den 15 åkte vi till uddevalla på slottsfest, och jag fick æntligen træffa Edvin. Festen var lite underbefolkad men jag blev full iaf och hade ganska kul. Fick också DJ's nummer.
Natten 15-16 Maj Jag och Edvin låg och pratade næstan hela natten.
Søndag 16 Maj så festade vi før 4e dagen i rad. Var vældigt trøtt, træffade Aleks igen på qadis. Han var tydligen bara 25 och inte 32 som jag och johanna hade gissat på.
Måndag 17 Maj, akersbrygge, karl johan och kubaparken, drack champange och blev full igen..

Och jag kan inte sluta tænka på en person, det ær frustrerande och vill att han ska smsa mig men de gør han inte

                                                                Min nya tatuering!

Gjord før att hedra min bortgångna kusin John Elman, vars sista ord var "Førsten upp"
-Han hade precis haft træning och gick igenom en lekpark tillsammans med sin bror och deras væn, Då John såg en reppyramid och ropade ut "Førsten upp" Precis nær John nådde toppen av pyramiden stannade hans hjærta och hans kropp føll ned mot marken, hans kropp føll ner men hans sjæl var førsten upp.

He's got my back.

xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0