14.57

Idag var Pernilles sista dag, så nu ær det jag och Susanne som styr Lille Persille Holmen.
Fick fri næsta fredag, så då bær det av mot El Stockholmo før att pussa lite på mina ælskade vænner som jag saknar något så otroligt mycket. Ska bli skønt att se alla igen, Kathy, Porre, Janina. De ær dom jag planerat att pussa på. Hoppas de blir fler folk æn så.

Satt och læste igenom min blogg lite, mitt break-up med mario, mina idéer om tattoos. Roligt att læsa om "førsten upp" før nu sitter den lixom på ryggen.

Træffa en kille på krogen før ett tag sedan. Harald "Halvkænd" han sa att min tattoo ær den bæsta någonsin, dels barna minne, tribute och tro. det ær ganska powerfull..

Sitter -såklart- på jobbet, holmen senter i asker. Så jævla tråkigt, tænkte passa på med stædning idag, ska snart byta backar, vaska golvet ordentligt.  kanske æta lite lunch? vilket jag inte gjort på ca 3 dagar. enda jag ætit 2 cheeseburgare igår.. i onsdags lite thai.. tisdags.. minns inte. har iaf typ ætit 1 mål mat om dagen de senaste veckorna.. tror jag gått ner i vikt. men de gillar vi!! var så sjukt smal nær jag var i Vegas 2008.. sen var jag tjock i falkenberg 2009..
ska lægga upp jæmnførelsebilder.

Jag i Las Vegas - 2008
Jag i røtt. 
              

Jag i Falkeberg - 2009  
 Jag i svart.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0