13.35

Sov nästan ingenting inatt,. hade kjempe ont i magen. Så vaknade jag kl 12, när jag egentligen börja jobba.. Smsade Pernille å berättade, sedan såg jag till att bli fri från jobb. Skönt, ska ta de lugnt idag. Kan förhoppningsvis åka till sverige på Söndag och ta mina tester måndag nästa vecka. Fyfan vad jag hoppas att de hittar något. hellre det än att gå runt såhär och må skit.

Porrmonster . Jag saknar dig, och om inte dom vill äta min goda mat så kan vi göra en romantisk middag för två!

Kommentarer
Postat av: Joly

Just nu har jag frågestund i min alldeles nya blogg! Skulle vara awesome om du ville vara med. Puss! :)

2010-03-28 @ 01:12:18
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0