23.08

Tiden går för fort, snart är det juli, snart åker han. Vet inte vad jag ska ta mig till, vill inte att han ska åka.

De senaste 2 veckorna har varit helt perfekta. Känner mig så glad och lycklig..
Förutom den lilla svackan mellan mig och Jojja.. Men jag tycker att de verkar vara bättre nu, hon verkar ha förståelse. Han åker ju som sagt snart, så då kommer det bli "normalt" igen.

Holmen stänger snart, då börjar jag jobba på bryn i en månad. Sedan blir det semester! Åka hem till stockholm, Träffa min M igen, pussas, mysa.. Träffa hans Mamma och bror.. Scary! Men, det måste ju ske om jag vill vara med honom.  Vilket jag vill! Just nu passar han in i mitt liv perfekt. Pusselbiten som fattades.

Är hemma ikväll, första fredagen sedan typ februari tror jag, är så himla sliten, somnade nästan på soffan. Ska nog faktist sova om typ 5 min. Tror jag behöver det.. man måste lyssna på sin kropp.. Johanna ville ha med mig till sarah. Men jag hade ställt in mig på chill, när jag ätit upp så bestämde jag mig för att letta johanna down och lyssna till mig själv. Jag vet att de kmr fler festfredagar, fler festfredagar än hemma och sova fredagar.

Johanna tror att jag gått in i girlfriendmode. Och sure, kanske är så..Men då skulle jag väl inte gå ut imorgon? och förövrigt så jobbar han varje fre/lör natt. Så det är inte som att jag är hemma med honom. Jag är hemma med min söta kissekatt, hon behöver sällskap, stackarn är ensam varje dag.. Min söta katt, min skatt, mitt allt.. Okej, inte allt.men hon är min älskling och ingen, ingen kille kommer ta hennes plats. Hon är bäst.

Vet inte varför jag gick och köpte chips, känns så onödigt nu när jag ändå bara ska sova.. Känns iofs bra att ha chips hemma, om man blir sugen så.. Haha, jag är så sjukt onyttig. Är tillsammans med en personligtränare/massör.. Jag som inte rör mig mer än typ till-från jobbet samt upp ur soffan för att gå ut och röka.. Fyfan, inte bra någonstans. Men han är så söt. å han verkar tycka om mig kropp fast jag inte ens kan göra en armhävning.. Kärleken är blind.

Dags att dra ner luvan över ögonen och sova.. Skönt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0