18.36

Sitter på Kæraste Lille Persille Holmen, och håller på att stænga, men jag ville ta mig ett par minuter før att skriva lite.
Før ett tag sedan, gick jag på fridays. Hade ingen bra fylla, var faktist inte full alls, å så såg jag en vakt som såg ganska sådær snygg ut, snygg piercing, långt hår. Blå øgon. Så jag tog till mig lite mod och stællde mig och pratade med honom. Om piercingar,såklart. Det ær de enda jag kan prata om med någon jag inte kænner som också har en piercing, sedan ledde samtalet vidare till andra saker, var vi var från osv. Sedan nær jag skulle gå så bad han mig ta hans nummer.. En timme senare fick jag ett sms dær det stod
"Min kvæll var helt piss tills du kom och fick mig att le.. Tack:) sov så gott, kram marcus"

Dagen efter råkade jag væcka honom med ett sms, så vi beslutade oss før att æta "frukost" i olof ryes parken.. Blev cheeseburgare. Han lærde mig att gøra armband, som nu pryder mina armar.. Senast igår lærde han mig att måla.

Jag ær den jag vill vara nær jag ær med honom..

Bæsta beslutet jag tagit, att børja prata med honom.

xoxo

Kommentarer
Postat av: M

Åh, fy vad fint! :)

Mer sånt till folket.

2010-06-11 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0