23.47

Tomhet, allt jag känner är tomhet - med inslag av hunger. inte ätit något idag, eller jo. en big king xxl på burger king vid 4 tiden... Har ingen lust att göra mat och ingen lust att äta heller för den delen. Varför blir jag så deppig när jag är deppig? kan man inte vara normaldeppig som alla normala människor och inte önska sig jordens undergång i julklapp?

Blev arg på mario idag. åkte trikk i 2 timmar. Ingenstans, åkte först 13 till slutstation sedan blev den nr 19 till slutstation, sedan nr 11 till majorstuen. passerade inkognito-gata 3 gånger, roligt namn på en gata. tyckte de passade mitt humör. om jag bara hade en kamera. då hade trippen runt om oslo varit värd något. men jag satt bara där. lyssnade på musik som passade mitt humör och störde mig på alla tanter som satt i pälsar. Gillar inte päls. det är mord, men jag tycker inte det lika extremt som tex Peta.

Var nog mest avis.

Har suttit inne på systers rum senaste timmarna, tittat på heroes. drömt mig bort till solen. Bort bort bort.
Älskar oslo men hatar vintern, oslo är en jävla vinterstad just nu . Vill döda alla jävla isfläckar, halkar och landar på arslet, blir kall och jävlig, kommer säkert få kissblåseinfektion, eller vad skiten nu heter. kissblåseinfektion tkr jag är ett bra namn.

Funderar som bara fan på vad jag vill bli när jag blir "stor" kommer nog inte bli mkt större till längden, kanske bredden, passa in i familjen. Har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv. Oslo känns som en väntsal, sitter här till jag hittar något bättre att göra, ungefär som att åka trikken idag. åkte bara för att jag inte hade något bättre för mig. Ville inte åka hem och träffa M. Ville inte gå runt i oslo och frya till is. Kändes som en bra idé att bara åka runt i några timmar. Ska nog göra det imorgon också. Eller städa.

En sak som verkligen suger med oslo är att jag inte har några vänner här, har syrran som typ måste vara min vän eftersom hon är min syster. oskriven lag..
Mario är detsamma med.
Sedan har vi ju marios vänner, killarna men jag anser att dom är lite patetiska - ursäkta grabbar. Men de gör samma sak varje jävla helg, gå ut, bli full och hitta en fitta att stoppa kuken i. Låter som ett underbart liv.
Jag är kanske inte den roligaste jäveln heller, hemma varje helg, jag är inte 20 så kommer inte in på någon av de bra krogarna,. 18 årsställen:na i denhär staden är fjortiskrogar, tjejer med för små kläder och för mkt smink och ni som känner mig vet att jag inte är sån. Jag gillar att dricka, med rätt sällskap och på en skysst krog där man kan sitta och snacka, som sist jag var ute med porret och grek, då hade jag det så jävla bra. Önskar jag var på theodoras med grabbarna nu. Saknar mina vänner och säkerheten hemma. Hatar att inte ha någon att umgås med.. Blir så deppig av att sitta hemma varje lördag och vänta på att mario ska komma hem. Vill ha mitt eget liv... Komma hem sent och vara glad. Är trött på att vara en svans..

Nu börja jag böla också.. så typiskt. Haha, jag gråter aldrig till filmer, oavsätt om den skitsnygga killen dör. Jag börjar dock storböla när det kommer till känslor.. Jag är en känslomänniska och jag har alltid varit mörk. Alltid haft en jävel på axeln vars röst jag aldrig kan tona ut. The devil who always reminds you how worthless you are.

I miss speaking english, cant wait til ben gets here. oh man i really need a friend right now. ..
Någon att bara gå över till och snacka med. oavsett tid. Saknar att ha en Olivia.

sick of pouring my heart out.

xo

Kommentarer
Postat av: C

Om Oslo är som en väntsal så var Lofthus som en fängelsecell...

2010-01-14 @ 00:24:06
URL: http://www.scarras.blogspot.com/
Postat av: Olivia

saknar dig med frun!

2010-02-13 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0