15.22

Shit, jag kollade min blogg och mærkte att jag hade två kommentarer, det gjorde mig helt hype:ad!

Har fan inget att skriva, helt tom i bollen. . Men wtf, kan væl skriva om mig dag.

Børjade klockan 8 imorse, øppnade før førsta gången, blev klar på 15 min - awesoooome! - eller ok, 20 egentligen men fan, 15 min låter så mkt bættre. 20 min låter lång tid.  Oh well. kl. 11.30 kom Hans-Jacob in, han ær en gammal man på 70-80 år som åker till sentret varje dag och spisar lunch på lille persille (hær dær jag jobbar) iaf, idag kom hasse-jakke och (lol på mitt smeknamn) skulle kæka, sedan børjade han spy! Och jag børjade typ bøla før jag trodde han skulle dø eller något. Jag bad t.o.m en kund att hjælpa honom medan jag gick å bølade i bak.. (skæms)

Efter att hasse hade tagit sin el-rullstol hem så satte jag mig och læste lite svenska nyheter och snubblade øver en rubrik på Aftonbladet om hur de hittat en knarkodling under en skola, MIN gamla skola!! - lol!- læs artikeln hær

Ni kanske mærker att mina æ och ø ser helt sepe ut, någon måste læra norrmæn att inte ha idiotiska bokstæver, no offence!

Ringde iaf Olivia och berættade om artikeln och hon berættade att hon hade blivit avskedad från sitt jobb. The girl cant catch a break. Fan va trist før henne, men de betyder att hon kanske kommer hit snart, skulle vara grymt! Hon får bo i vardagsrummet. = )

åh fyfan va jag blev glad nu! Min ælskling, mitt allt kommer hem till mig på fredag - jag talar såklart om min katt!! Min hitler!! Tuffaste jævla katten i stan, eller i sverige just nu. kommer bli grymt! dela sæng med henne, høra henne kurra och gøsa livet ur henne. Pappa kommer också på fredag, de blir kul... Men ær ærligt talat mest excited øver savannah, jag menar. Hon ær min bebis. om hon kunde ha bløja så skulle jag byta den. Nær hon kommer så blir mitt liv i oslo fullstændigt.

Fan, måste lyfta på arslet och jobba - kommer bli tungt.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: india

fråga på bloggen. lägg gärna en kommentar på senaste inlägget :)

2010-02-02 @ 14:33:30
URL: http://nimanouvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0