11.00

Jag kænner att jag vill skriva ett "to be frank" inlægg, och bara skriva helt jævla ærligt på varje punkt men jag har ingen jævla aning om vad jag ska vara ærlig om.. so it kinda kicks your ass.

men vafan, sitter førihelvete på jobbet, kan inte blogga nu.. eller alltså jag kan det, men det ser inte direkt bra ut om en kund kommer och jag sitter och bloggar. måste tycka att jag ær slapp som fan, men de ær fan sant, jag ær ganska slapp. och trøtt så in i helvete ær jag, somnade typ 11 i natt och vaknade vid 3, sedan vid 6 igen.

Pratar med Kathy igen, det var længe sedan som fan, saknar henne som fan asså, shit. Vi gled ifrån varandra efter sommaren, jag typ slutade bry mig, kom ner i en svacka, fan vad jag ångrar de, hon ville verkligen ses och jag typ bara sket i det .. Skæms fan nu alltså.

Jag ær så duktig på att glømma bort mina vænner nær jag skaffar kille, fast jag vet att de ær vad jag gør, och kan hindra det så låter jag det løpa ændå, Det ær trist, om jag bara fortsatte som jag gjorde innan killen hade jag sækert haft fler kompisar idag.

Ska æta lite frukost nu.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0