01.20

Första jobbagen för året idag, det var förvånadsevärt skönt att jobba, komma in i mönstret igen lixom, kändes nästan som jag varit ledig för länge, latat mig för mycket. Kom på idag hur mkt jag inte tyckte om att ta kunder, försökte hela tiden hålla mig upptagen med städningen eller liknande..

Som ni, eller några av er (förhoppningsvis) vet så hoppar jag fallskärm, och på nyårsafton så såg jag på facebook att Tobbe, en kille från klubben, var i oslo, så jag skrev till honom och gav han mitt nummer. Så idag när jag var påjobbet så ringde han mig. (woho!)

Vi bestämde att jag skulle åka hem till hans kompis så skulle vi festa lite, så jag kom precis hem därifrån. De skulle tyvärr åka hem nu inatt så det blev bara en kort visit. Men det var så himla underbart att se honom igen. Prata lite fallskärm och sedan snacka gammal god rock med hans kompisar. Som jag förövrigt har många gemensamma vänner med. Tex Jens Grajcer, Bobo skipper och Sebbe erdös.. eller ok, 3 gemensamma vänner, exklusive tobbe, såklart.

Nu är jag alltså hemma, tyvärr. jag hade verkligen skitkul! önskar jag kunde vara så varje kväll. men jag känner mig aldrig inkluderad med mario och killarna så det är aldrig riktigt så skoj.

Att träffa tobbe fick mig verkligen att vilja hoppa mer. saknar det som fan nu. Och grabbarna var skjyssta och snygga (fniss!) ibland, vill man vara singel men samtidigt är jag så glad att jag träffat mario, skulle aldrig ge upp det för ett fyllehångel eller ens ligg. han är perfekt för mig just nu. <3

Nu ska jag fortsätta mina lektioner i How i met your mother, serien växer verkligen på mig.

första dagen på länge som jag känt mig vid liv.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0