21.02

Fyfan.

Kom precis hem från jobbet, är helt slut, hittills har jag jobbat 33 timmar, har 18 timmar kvar på denhär veckan. totalt kommer jag ha jobbat 51 timmar på lördag.. Är redan helt slut, idag hade jag så jävla mkt att göra, Pernille gick kl 2 (som vanligt) och sedan när ruschen kom så hade jag fullt upp, antingen med kunder eller att rydda, vid 6 fanns inte ett bord som var ryddat, hann inte äta frukost imorse, hann inte äta lunch.. så jag åt frullunchmiddag kl 7.

Är helt tom i huvudet samtidigt som allt snurrar..

Denna vecka har jag också lärt mig något nytt om mig själv. jag kan inte få vinterkräksjukan. Johanna kom hem i fredags och blev jätte sjuk.. 6 dagar har gått och jag har inte fått ett enda symptom..

Jag har också lärt mig att jag kan om jag verkligen ger mig fan på det, som idag, ville bara gråta och typ åka hem vid 7, men jag käkade lite och gav mig fan på att göra en helt ok stängning.. and i did.

Tisdag och Onsdag jobbade jag på johannas kafé i metro sentret..gick jätte bra och jobbade med folk som kunde jobbet och gjorde det bra, från skillnad från att behöva lära upp någon från grund, ser fram emot att jobba där nästa vecka också.
känner efter 4 dagarars arbete att jag jobbar kanske 10 timmar för mkt, har fixat 40 timmar i veckan, det går skit bra, men 50 känns redan som de är för mkt, har aldrig kommit hem såhär sliten, ska lägga mig kl 10 och sova.. fast grejen är, jag sover inte för lite när jag jobbar såhär mkt, snarare sover jag för mkt för att jag kommer hem dödstrött och sover ca 10 timmar..igår somnade jag kanske kl 12.. vaknade kl 10.. det bidrar också till att jag blir trött om dagarna.

hoppas imorgon är lugnare än idag var.

usch, orkar inte ens skriva för att jag är groggy av typ.. dödströtthet.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0