14.19

Har varit singel i en vecka nu. I fredags och lördags så var jag med Johanna hos Aron, Träffade killarna, verkligen sköna killar.. Och tänkte knappt på *PIIP*, ännu mindre nu i lördags då jag strulade med H.. Saken är att jag gämnför H's kyssar med *PIIP* kyssar.. *PIIP*s är mer kärleksfulla, självklart för att vi var kära.

Jag har känt at jag på något sätt är över *PIIP*, det kapitlet är slut, samtidigt som jag självklart tänker på honom..
Idag kom han förbi för att hämta lite saker.. Och vi börjar kittla varandra, och han drar mig till sig.. håller om mig och sedan börjar han kyssa mig och ta på mig. Jag protesterar ju inte för att det är *PIIP*, min *PIIP*, eller han var..

Och nu är jag jätte förvirrad, vad vill han? vill han ha mig tillbaka, saknar han mig? Men istället för att ställa dessa frågor till honom, kanske jag ska fråga mig själv? Vad vill jag? Vill jag att han ska kyssa mig, vill jag att han ska vilja ha mig tillbaka? Vill jag ha honom tillbaka?

Som jag skrivit förr, när vi var bra, så var vi riktigt bra.. Men hur ofta var vi bra? När gjorde vi senast något bra tillsammans, bara han och jag? Har vi gått på bio själva någon gång? Hur många gånger har vi varit på stan själva och trivits med det?


Vill jag ha *PIIP* tillbaka? Ja. Men av rätt anledningar? nej, jag vill ha honom tillbaka så jag inte behöver vara ensam. Jag vill ha honom tillbaka så att han inte ska gå vidare. Men jag vill inte ha honom tillbaka för att jag älskar honom.

xoxo

Pga klagomål tog jag bort *PIIP*s namn.

Något som jag är sjukt glad över är att Thomas, den underbara Thomas som har funnits i mitt hjärta det senaste året skrev ett mail till mig i fredags.. Han är och kommer alltid vara speciell.. Han är killen jag alltid velat ha men aldrig vågat ta.. Han är killen jag smsade med under kvällen då jag träffade *PIIP*

Haha, livet är ett stort frågetecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0