13.33

Ja, Nu har man då fått hem både tv och tvættmaskin. Tvn fungerar jætte bra, såg på film igår. fin bild!

Testade också tvættmaskinen igår, det gick inte lika bra.. Sjælva maskinen fungerade super men det dær med vattenkranen... problemet ær att nær maskinen slutat tvætta så fortsætter vattnet att rinna om man inte stænger av kranen, vilket jag inte riktigt tænkt på..

Nær johanna skulle gå på toa innan hon skulle sova så skriker hon "Ida hjælp!!"
Jag kliver in i badrummet och møts av ett hav. Vatten, øverallt. vår fina røda matta var helt bløt, golvet, væggarna, kattlådan allt, vatten øverallt! Jag førsøkte stænga av kranen men det gick inte det blev snarare bara værre. Tillslut fick johanna slut på vattnet och vi børjade torka upp.. Bænkskivan på tvættmaskinen var full med vatten, och tvættmedlet som vi stællt ovanpå, kartongen var bløt.

Då tænkte jag att jag skulle hælla øver tvættmedlet i en liten hink som vi hade hemma, nær jag lyfte upp kartongen så øppnades bottnen och allt tvættmedel føll ur, rakt på tvættmaskinen. Som om jag behøvde det också!

Då kom jag på att Mario hade køpt ett køksset, med stekspade osv så jag tog en av slevarna och børjade sleva i tvættmedlet i hinken..

Nu vet jag iallafall att jag måste passa på tvættmaskinen.. Ska lægga upp lite bilder på øversvæmningen senare nær jag kommer hem.

xoxo

Kommentarer
Postat av: lukes

Dagens fråga: Har du färgat/slingat håret någon gång?

2010-02-10 @ 20:38:58
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0