13.10

Nu ska jag berätta historien om hur jag gjorde mig av med 17350 norska kronor på 2 dagar.

Fick min lön den 1 Feb, då betalade jag hyra och elräkning - tillsammans blev det 5800 nok.
Sedan köpte jag middag för 400 kronor
Köpte ett busskort för 400
Och betalade Mario 150 för att han varit på Ikea och köpt lite saker till mig, som stekspade och örngott. 10600 kvar

Efter detta bestämde jag mig för att köpa den där jävla tvn som jag ville ha och samtidigt köpa ett tvättmaskin som vi verkligen behöver.
Tvättmaskin 2995
Tv 5995
Hemkörning 695
3 års försäkring på tvn. 689 kronor = 10374

av de 17200 jag hade i måndags, så har jag nu 226 kronor kvar.. Att leva på till den första mars. Ibland så är impulser inte så bra som man tror, visserligen ska johanna ge mig 1500 för tvättmaskinen och egentligen bör hon också betala halva hemkörningen. . Så då kommer jag ha ca 2000 att leva på . 500 kronor i veckan i 4 veckor. det ska väl räcka?

Pappa, om du läser detta... Tvn är skitsnygg och superbra, besides. man kan inte ha ett ps3 men inte en tv att spela på och den är jätte fin. lika stor som din fast mkt billigare , det var egentligen ett kap och jag har råd! ska jobba 51 timmar nästa vecka, bara det är 6000 spänn (före skatt) och mat äter jag på jobbet... så bli inte arg. och tvättmaskinen var lixom på tiden, har inga kläder kvar! och du får betalt för kattlådan så fort jag har pengar....

xoxo

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin blogg :)

2010-02-03 @ 22:59:39
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0