12.54

Det som började som en dröm, har tagit slut.. Mario + Ida is no more.

Jag känner mig lättad samtidigt som jag vill ta allt tillbaka. Vill inte ha blivit kär i honom , önskar att vi bara varit vänner..

När jag tänker på oss. tänker jag på hur bra vi var i början, hur dåliga vi var på halloween, jag smällde till honom.. Hur söt han var när han låtsades vara en bebis och hur ljus vår framtid såg ut. Vi var galna i varandra, och därför blev vi galna på varandra, speciellt jag..

Jag tror vi kan vara galna tillsammans i framtiden också. Men på ett sätt som är ovilkorligt. (stavas det så?)

Jag är singel igen, och det är okej. Tror jag kommer bli lite mer party nu. typ, gå ut någon gång.. kommer inte flippa ut totalt dock...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0