10.27

pratade lite igår med mario. om hur han kænde, hur jag kænner.. Vi kanske kommer gøra slut, vet inte hur jag kænner øver det.. Ledsen antar jag. Jag menar, jag tycker om honom och han ær en grym kille, men vet inte om det ræcker før jag kænner inte den dær gnistan som vi hade i børjan.. Jag antar att det ær vad som hænder nær man flyttar ihop efter en månad tillsammans.

Funderar på det dær med att vara vænner, jag har aldrig klarat sådant, alltid bara gømt mig undan, velat glømma allt, vet inte om jag kan vara som adele, kunna se honom med andra tjejer. Jag vet att han kommer bli som han var, nya tjejer varje kvæll.. Det kommer gøra allt så jævla mkt jobbigare. Vet fan inte upp eller ner, inte sett killen på en vecka. knappt ens pratat med honom och det har inte gjort mig något, bara nær jag kommer på att jag inte pratat med min pojkvæn på ett tag, då jag ringer honom och han låter så ointresserad. "ah tjena"
 
Imorgon ær det alla hjærtans dag.. vi får se om mitt førblir helt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0