22.12

Nej, fan jag kan inte bara skita i att blogga. Önskar att jag hade mina analoga kamera här och framkallningsgrejerna samt en sån där grej som man kopplar in i datorn och kopierar in bilderna in på datorn. Minns inte vad det heter, har fan tänkt på det i 10 min, måste ju fortsätta skriva någon gång. = )

Iaf, då hade det varit mkt mer givande att blogga . bara trycka upp en bild och sen skriva en kommentar.

Har iaf en bild av mig själv i huvudet, med "Försten upp" tattoon i ryggen , och sedan en chestpiece.. Får se om det någonsin blir något med chestpiecen.. Vill att alla mina tatueringar ska ha mening, visserligen , stjärnorna, vad fan är meningen med dom? de ska stå för min familj. men nu är min familj splittrad. Ska kanske trycka upp lite fler stjärnor här och där..

Älskar tatueringar, älskar killar. så varför kan man aldrig hitta en bra kille med snygga tatueringar, lite piercingar, lite rockstil.. To far out of my reach and i just cant make myself try harder.

Through memories one can live forever. - Idea for a future tattoo

Den som stjäl de quotet tänker jag sparka upp en dildo i röven på! =)

xoxo

Kommentarer
Postat av: lala

haha ida då, jag ska stjäla det. vi får väl se vem som hinner först (; nej, men skitbra text. hoppas det blir konge : :

2010-06-01 @ 02:09:15
URL: http://wherestarsaremade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0