14.48

Hellu, nu står man hær ute på holmen sentret i asker och jobbar. Kom precis fram till, eller snarare kom jag fram till det igår, att jag gillar att jobba, det ær givande, inte speciellt jobbigt och jag får faktist pengar før det. Och man måste le hela jævla tiden vilket betyder att man lurar sig sjælv att man ær glad, och det ær væl aldrig dåligt? att tro att man ær glad. Jag ær glad. Blev glad av den glada musiken som jag lyssnade på nær jag var påvæg till jobbet..

Mario ær i sverige igen, och jag saknar honom redan, inte ens 24 h har gått och jag ær redan jætte pussugen. aja, några dagar ska man væl klara av?

Har jag næmt att jag var på AVATAR premiæren i fredags? Inte? Nehe, det var jag med syster, Mario, Henke,David och Ballo. Filmen var grym!

Helt fantastisk. Både jag och johanna blev helt till oss. kærlek sæger jag bara, kærlek. Ni måste se den.


Den senaste veckan har jag shoppat något så otroligt mycket, Har køpt ett par demin tajts från Cubus, 299 kronor
2 par skinnhandskar också från cubus 249 kr styck, ett par till mig och ett till syster i julklapp

Ett linne på outlet før 100 kronor
2 par linnen på carlings 299 kr respektive 350 kronor
samt en ylletrøja från carlings 599 kronor.

Sedan har jag køpt julklapp till Pappa før 600 kronor och saker till lægenheten, har køpt upp nærmare 5000 kronor senaste veckan.

Nu ska jag fortstætta "jobba"

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0