23.46

Nu sitter man här igen, i sin fina lägenhet, kommer aldrig sluta nämna hur jäkla fin den är, högt i tak, en vacker spis i vardagsrummet, fina rosetter i taket, helt enkelt awesome.

Mario sitter nu på bussen påväg hem till stockholm, kommer bli konstigt att sova ensam i 4 dagar nu men ibland så måste man, blev faktist ledsen att han åkte, även om jag varit en bitch de senaste dagarna så är han min älskling och jag tycker massor om honom, på tisdag har vi varit tillsammans i 2 månader, känns så mycket längre, tokigt.

Jag har "vuxit upp" tagit ut mina töjningar - igen. Sparar på kvitton som jag sedan klistrar upp på A4 för att se hur mycket jag lägger ut på mat, kläder, nöjen och lägenheten så jag sedan kan få tillbaka när jag deklarerar. Hehehe.

Livet är norge är fantastiskt, har jobbat som ett djur nu i en månad, 145 timmar hittills.

När jag kommer hem under jul så slår jag vad om att jag kommer bli sjuk, har inte haft tid till det nu, så fort jag kommer innanför dörren på det fjärde huset så boom, svininfluensa typ. Men men, då får jag vara sjuk.

Det bästa och sämsta med lägenheten är - Hur stor den är. Sämsta är att man måste ställa sig på soffan med datorn, utsträckta armar för att försöka få lite av grannens internet, sedan efter 30 mins kämpande ger man upp.

Ska lägga mig i mitt rum nu och sätta igång en film, börjar kl 13 imorgon och stänger så tränger energi - tränger betyder behöver på norska.

Ska slänga upp lite bilder snart.

Jag fixar lite i mitt rum

Spisen i vardagagsrummet

 

Min älskade lampa, är galen i sådanna lampor.

 

Takrosett

Takrosetten i vardagsrummet.

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0