16.13

Julen är över, tacka gudarna. Har verkligen haft noll julkänsla detta året. Och nu är det nyårsafton, totalt ovärt.

Jag ska fira med min syster eftersom min kära mario ska fira med sitt EX! Ok, de är goda vänner och bull men vadfan, jag var bjuden men tackade nej eftersom 1, känner typ nada folk förutom killarna och jag har aldrig kul med dem. 2 jag vet att mario kommer bli pangfull och jag kommer bara gå runt och skämmas över honom å därför bli arg eller ledsen. 3 jag har gjort slut med killar förr på nyår och vill inte ta risken. 4 det är hans ex fest!

så ursäkta mig om jag inte är glad över att han väljer henne över mig. jag menar de har haft sin jävla tid kan han inte bara komma över henne och vara min?! så trött på det, han nämner hennes namn varje jävla dag hit och dit hon tyckte det och gjorde så. snälla älskade du, jag orkar inte höra mer, känner henne bättre än vad jag känner mig själv lixom. på tolvslaget kmr säkert dem kyssas och sedan bli kära igen och leva lyckliga i alla deras dagar, kanske är lika bra,. då slipper jag iaf bli påmind om henne.

jag är bittter och ber så mkt om ursäkt om någon smygläser min blogg och blir offended, man ska inte läsa andras dagböcker.

gott nytt år motherfuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0