01.29

Nu är man alltså hemma i snöiga sverige. Kom hem kl 07.30 igår morse (den 23 dec)  och gick och lade mig i sängen, tillsammans med savannah som var kelsjuk som en tok, mysigt.

For iväg till storstaden vid 2 tiden, mötte upp Mario och pussade lite på honom, köpte de sista klapparna. Var toktrött och kände hur förkylningen tog över min kropp. kom ifrån stan vid 8 tiden. Då blev de en jävla panik eftersom vi behövde köpa en gran. Slut överallt. Men sedan vid 9 tiden när vi svängde in i centrum för säkerhetsskull så fanns dem där. tack och lov. pappa höll på att bli tokig.

Imorse vaknade jag upp med feber, inte mkt men jag känner mig som en zombie non the less. så jag blev hemma denhär julen också, passade på att spela assasins creed 2 som jag fick av pappsen, köpte den med honom igår. så fick öppna den presenten och spelade verkligen non stop till kl 7. grymt spel.

mamma kom förbi vid 7 och syster kom från norge kl 8-9. käkade hummer och oxfilé. drack 2 rosa pantern eftersom jag köpte likör 43 igår. woop

nu sista timmen har jag, dan , jojja och pappsen spelat spel, mamma åkte hem till tomas vid 12 för hon jobbar imorgon.

nu ska jag se avatar igen, somnade igår. och bli frisk


xoxo

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Du får ju fasiken bjuda in mig om du ska se Avatar. Sad Sad...

2009-12-25 @ 09:58:47
URL: http://iamsunshine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0